dinsdag 15 april 2014

OOTD 15 april


Dit is mijn outfit of the day (OOTD)
     


Dit is trui van Tally Weijl. Er staat made in the 90's op. Ik vond dit een erg leuke trui, hij is ook niet super warm dus eigenlijk ideaal voor dit weer.

Dit is mijn broek van de Primark. De broek was niet duur en heeft een mooie lichte kleur vind ik.
Onder mijn trui draag ik een top van de Sting.
En mijn sokken zijn van de Action. Lekker paars met knalroze.


Dit zijn mijn schoenen, het zijn donkergrijze Converse All stars. Het is het kortere model van All stars. Ik ben erg blij met deze schoenen, ze zitten en lopen erg lekker.


Dit was mijn outfit van vandaag.
Ik hoop dat jullie dit een leuke OOTD vonden en dat jullie misschien inspiratie op hebben gedaan.

Liefs, Caitlin













1 opmerking:

  1. Erg leuke blog!

    Kijk ook eens op mijn blog:
    http://lifebyme93.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen